איך מערכת דיוור SMOOVE יכולה לעזור לכם ולקליניקה

מערכות דיוור הפכו לאחד האלמנטים המרכזיים כמעט בכל עסק. זה התחיל בעולמות האיקומרס שבהחלט היה התחום הראשון שהבין את הכוח המדהים של כלי הדיוור והמשיך לכלול בתי העסק ואנשי המקצוע. מה זה בכלל דיוור, למי הוא טוב ואיך מערכת דיוור SMOOVE יכולה לעזור לכם? כל מה שצריך לדעת במאמר הבא

מערכת שליחת דיוורים

שליחת דיוורים או SMS ללקוחות נחשב כחלק ממערך השיווק של כל עסק וברוב המקרים בתחום הטיפול, יושב תחת תקציב שיווק למטפלים. הסיבה העיקרית היא, שמדובר על כלי שהמשמעות שלו לייצר קשר עם הלקוחות ולעיתים להניע אותם לבצע פעולה כלשהי.

מערכת שליחת דיוורים היא בעצם מערכת המאפשר לייצר אינטראקציה עם קהל הלקוחות שלכם, גם באמצעות ניוזלטר (שליחת מייל) וגם באצעות SMS. לרוב, התכנים שישלחו במערכות הדיוור יבשרו על מוצרים חדשים, מבצעים רלוונטים, תכנים שיכולים לעניין את הקהל, או לחלוק את הידע המקצועי עם קהל הלקוחות שלכם.

אם לדוגמא אתם מתעסקים באימון NLP, תוכלו לשלוח ניוזלטר הנותן טיפים איך להתמודד עם אי הודאות בעולם התעסוקתי, שהרי אנחנו יודעים שלא מעט אנשים חווים חרדות בגלל השינויים בשוק.

 מה ההבדל בין דיוור יזום לדיוור אוטומטי?

בעולם הדיוורים יש 2 סוגי דיוורים עיקריים בהם תעשו שימוש כאשר תעשו שיווק לקליניקה:

  1. דיוורים יזומים – דיוורים יזומים ברוב המקרים יהיו דיוורים, שכל מטרתם היא ליידע את הלקוחות על משהו מסוים. התוכן יכול לעסוק במבצע שאתם עושים לרגל החגים, לעסוק בשירות חדש שאתם מעניקים ללקוחות שלכם, או סתם לשתף אותם בטיפים או ידע ממכם.
  1. דיוורים אוטומטיים – הסוג השני של הדיוורים שבהחלט יכולים לסייע לכלל המאמצים של שיווק דיגיטלי למטפלים, הוא דיוורים אוטומטיים. מדובר על דיוורים שנשלחים ללא צורך בפעולה מצדכם (חוץ מההטמעה הראשונית) והם נשלחים ללקוחות ברגע שבוצעה פעולה כלשהי מצידם. לדוגמא, אם גולש ביקש ליצור איתו קשר ואישר קבלת דיוורים (ניגע בזה בהמשך) אז תוכלו לשלוח אליו דיוור – תודה שפנית אלינו, נחזור אלייך בשעות הפעילות ועד אז הנה כמה טיפים מאיתנו, אי משהו בסגנון.

איך שימוש במערכת דיוור SMOOVE יכולה לעזור לשיווק הקליניקה?

אז אחרי שנגעתי קצת במה זה מערכת שליחת דיוורים באופן כללי ודיברתי על ההבדל בין דיוורים יזומם לדיוורים אוטומטיים, הגיע הזמן שנדבר קצת על מה היתרונות של שימוש במערכת ואיך המערכת יכולה לתרום בנושא שיווק למטפלים.

אז לפני הכל, חשוב מאוד להבין שלהחזיר לקוח שכבר היה אצלכם (ויצא מרוצה) יהיה תמיד זול יותר, מאשר מאמצי שיווק המיועדים להביא לקוחות חדשים לחלוטין. למה? כי קודם כל יותר קל לאנשים לחזור למי שמכיר אותם כבר, לרוב יותר מאשר להתחיל היכרות חדשה מאפס עם אדם "זר" עבורם.

בנוסף לכך, תחשבו שעלות של דיוור או SMS היא מינורית לעומת קמפיין פייסבוק או גוגל שמיועד להביא טראפיק חדש.  אבל רגע, לפני שאני קופץ מנושא לנושא, בוא נרכז רגע את היתרונות בשימוש במערכת דיוור:

  1. שימרו על קשר עם הלקוחות שלכם

לקוחות הם האלמנט הכי חשוב בעסק שלכם, בטח כאשר מדובר על תחום הטיפול או האימון. מערכת SMOOVE בעצם מציעה לכם דרך טכנית, נוחה וחכמה לשמור על קשר עם אותם לקוחות. שמירה על קשר עם הלקוחות שלכם, זה חלק אינטרגלי בשיווק הקליניקה שלכם. במילים אחרות, זה המקום לנהל מערכת יחסים טובה ויציבה עם הלקוחות שלכם.

  1. יצירת מסעות לקוח

לא מעט מחקרים מצביעים על כך שלפני שלקוח מקבל החלטה אם לרכוש מבית עסק, או לשכור את השירותים שלו, הוא לרוב יעבור כמה שלבים בקבלת ההחלטה הזאת. אם ננסה להגדיר את זה במונחים מקצועיים, מדובר על משפך שיווקי שהמטרה בסוף היא לגרום לגולש להפוך ללקוח.

יצירת מסע לקוח מאפשר לכם לייצר כמה נקודות מגע עם הלקוח הפונטציאלי שלכם וכך לאט לאט לשפא את מערכת היחסים איתו ולגרום לו להבין שאתם מקצועיים, אנושיים ובהחלט שווה להגיע אליכם לקליניקה.

  1. יצירת ניוזלטרים ודפי נחיתה באופן עצמאי

אין לכם ידע טכני? לא נורא! אחד היתרונות של מערכת SMOOVE היא שאפשר לייצר תוצרים שיווקיים ללא כל צורך בעבודת פיתוח, או באיש טכני. בהדרכה אחת תוכלו להבין את המערכת כולה ולפעול בעצמכם ללא ליווי.

  1. הצעות שיווקיות

ואי אפשר להתעלם מחלק משמעותי במיוחד במערכת SMOOVE, האפשרות לשלוח הצעות שיווקיות. אם לדוגמא אתם מזהים שיש משבר בתחום ההייטק ואתם יודעים שלא מעט מהלקוחות שלכם בתחום הזה, תוכלו להציע להם שיחה של 15 דק' בטלפון במחיר אטרקטיבי או פגישה.

מה המערכת מציעה?

אז מערכת סמוב היא אחת המערכות הפופולריות למי שמעוניין לעשות שיווק דיגיטלי למטפלים. למה? כי מדובר על מערכת קלה לתפעול ונוחה למשתמש, מה שבאופן טבעי מייצר אהדה כלפיה וזה גם מה שהפך אותה לפופולרית, אבל לא רק!

  1. תבניות מייל אישיות

תבניות מייל שמאפשרות פנייה ללקוחות באמצעות שם.

  1. דיוור יום הולדת

דיוור יום הולדת מאפשר לכם בעצם לשלוח מזל טוב לכלל הלקוחות שלכם (באמצעות אוטומציה) ביום ההולדת שלהם, לאחל להם ברכה או לתת להם הטבה.

  1. תבניות מיילים מעוצבות?

לא יודעים לעצב? לא צריך! במערכת סמוב תוכלו ליהנות ממגוון רחב של עיצובים המיועדים למסרים שונים.

  1. נתונים וסטטיסטיקות

אם אתם עושים משהו בסוף הפעולה לא יודעים מה היו התוצאות שלה, איך תוכלו להשתפר? מערכת סמוב נותנת לכם דוחות המנתחים את הפעילות בחשבון שלכם וכך תוכלו להבין להבא מה עבד טוב יותר מה פחות ולהשתפר מפעם לפעם.

חוק הספאם

שימו לב, כשאנחנו מתחילים לדוור לקהל הלקוחות שלנו ניוזלטרים אנחנו בעצם צריכים להכיר את כלל החוקים שיש בעולמות האלו. לכן, חשוב להכיר כי יש חוק ספאם, המחייב אתם ליידע את הלקוח כי המספר או כתובת המייל שלו מיועדות לדיוור ולא רק, הוא חייב לאשר קבלת דיווק, לרוב זה יהיה ע"י סימון בצ'ק בוקס שאתם מוכנים לקבל דיוור.

לכן, בכל מקום בו אתם אוספים את הפרטים של המדוורים הפוטנציאלים קודם כל, שיאשרו קבלת דיוור.

צריכים הכוונה? שרון שמואל – קליניקה שמשגשגת לאורך זמן

אחד האתגרים בקליניקה זה בעצם לגרום לה לשגשג לאורך זמן ולא רק בהתחלה. בדיוק כאן אני נכנס לתמונה😊 נעים מאוד, אני שרון שמואל ואני עוסק בשיווק דיגיטלי למטפלים. בתהליך איתי קודם כל נתחיל בשיחת אבחון, נבין מה הקשיים, מה ניסיתם עד עכשיו ומה המטרות והיעדים שלכם.

בשלב הבא, נתחיל בתהליך ליווי אחד על אחד. נכין תוכנית שיווק למטפלים, נבין מה דרכי הפעולה שלנו ובאילו כלים כדאי לנו להשתמש וכמובן, נפתח חשבון במערכת סמוב ואלווה אתכם באופן אישי.

סיכום

אז על מה דיברנו? דיברנו על החשביות של מערכת דיוור בתהליך שיווק דיגיטלי למטפלים, דיברנו על היתרונות של השימוש במערכת דיוור לקליניקה שלכם ועל היתרונות של מערכת סמוב באופן ספציפי. מעוניינים לעשות את קפיצת המדרגה שחלמתם עליה? בואו נדבר.

 

מעוניינים בהנחה על מערכת הדיוור? הקליקו>>

כתבו לי
💬 צריכים עזרה?
היי 👋
במה אוכל לעזור לכם?
דילוג לתוכן