שלב ראשון – אבחון
בפגישה נבחן את הנכסים הדיגיטליים שברשותכם. בידול העסק, למה אתם עושים מה שאתם עושים, הגדרת הלקוחות, באילו נכסים דיגיטליים כדאי לעבוד והגדרת כל התהליך השיווקי עצמו.
שלב שני – תוכנית פעולה
אני מכין עבורכם תוכנית כתובה שבאמצעותה ניתן לגשר על הפער בין המצוי לרצוי ולהגיע ליעדים שהגדרנו בשלב הראשון.
שלב שלישי – ביצוע תוכנית עבודה
מלווה אתכם צעד צעד בביצוע התוכנית עד השלמתה.
- הקמת הנכסים הדיגיטליים ושיפור הקיים
- הטמעת מיומנויות להכנת תוכן אפקטיבי כתוב או מצולם
הכל בהתאם להחלטה משותפת איתכם בנוגע לתוכנית הפעולה.
שלב רביעי – בקרה על תוצאות ושיפור מתמיד
בחינת התוצאות אל מול היעדים והטמעת שיפורים