איך משווקים את הקליניקה

למטפלים רבים יש קושי להתחיל בעבודת שיווק, על מנת להביא יותר לקוחות. הקושי נובע מתוך מגוון סיבות, העיקרית מבניהן זה אי הרצון "לדחוף" לאנשים את הטיפול שאנחנו מציעים. אז איך עושים שיווק אסרטיבי אבל לא "פושרי" מדי? כל מה שצריך לדעת בכתבה שלפניכם.
ממה מתחילים?

קודם כל נעים מאוד, אני שרון שמואל – שיווק דיגיטלי למטפלים ומאמנים ומהנסיון שלי בתחום, למאמנים ומטפלים קיימים חסמים רבים כאשר מדובר על נושא השיווק.

עם זאת, אי אפשר לצפות שלקוחות יגיעו יש מאין ואי אפשר להתבסס רק על שיווק מפה לאוזן. חשוב לבנות תוכנית שיווק, שמצד אחת תרגישו איתה בנוח, מצד שני, תוכל לעזור לכם להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם.

שיווק דיגיטלי למאמנים ומטפלים יכול להיות בשיטות שיווק שונות:

1 | רשתות חברתיות

רשתות חברתיות היא הזדמנות נהדרת לבשר לעולם על השירותים שאתם מציעים, לשתף את הגולשים בסיפורי הצלחה, אתגרים שחוויתם לאחרונה ובכלל לייצר אינטרקציה עם העוקבים שלכם.

2 | כתבות תוכן

דרך נוספת לקבל נוכחות דיגיטלית, זה כתבות תוכן. עולם האימון והטיפול כולל בתוכו מגוון רחב של תכנים מסקרנים ומעניינים, שאפשר לכתוב עליהם רבות. שילוב של כתבות תוכן באתרים שונים יוכלו בהחלט לתרום לשיווק שלכם.

האתגר של מאמנים ומטפלים

אז נכון, היום כמעט כל ענף רווי במתחרים והאתגר השיווקי גדול מאי פעם. כשאנחנו בוחנים את תחום הטיפול והאימון, זה אפילו עוד יותר מאתגר. בדומה לתחום הרפואה, או תחום המניות, גם תחומי האימון והטיפול הם תחומים, ש-Google ומנועי חיפוש אחרים רואים בהם כבעלי ערך מיוחד עבור הגולשים.

מדובר על תחומים אשר יכולים להיות בעלי השפעה ארוכת טווח על חיי הגולשים ולכן, גוגל ומנועי חיפוש אחרים שמים עליהם דגש מיוחד. במידה ואתם בעלי אתר ואתם רוצים להופיע גבוה בחיפושים בגוגל, חשוב שתבנו אסטרטגיית תוכן שתיתן ערך מוסף לגולשים.

אם אתה לא שם אתה לא קיים

אז נכון, אתם מאמינים בעצמכם ויודעים כמה אתם טובים, אז למה לא לבשר את זה לעולם? בתור איש שיווק למאמנים ומטופלים, אני בהחלט מבין את האתגר ב"למכור" את עצמך, כי אתה בעצם המוצר. אבל אם לא תעשו את זה, אך אחד לא ידע עד כמה אתם טובים.

אני מציע איזון. איזון בין לספר לעולם על ההצלחות שלכם, על מטופלים שיצאו מרוצים ושינו את החיים שלהם מקצה אל הקצה, לבין המקום בו אתם מרגישים נוח בו. אבל אתם לא יכולים לצפות שהקליניקה תהיה תמיד מלאה אם לא תעבדו בשיווק, ממש בדומה לעסקים אחרים.

יתרה מזאת, גם הלקוחות שלכם רוצים לשמוע מכם. הם רוצים לדעת להעשיר את עצמם באמצעות הידע שלכם וזה גם מה שיהפוך אתכם למומחים בעיני אחרים.

שרון שמואל – שיווק דיגיטלי למטפלים ומאמנים

אז נעים מאוד, אני שרון שמואל וההתמחות שלי זה בניית תוכנית שיווק למטפלים, עם נסיון של מעל 10 שנים ועשרות סיפורי הצלחה, אני כאן כדי ללוות אתכם יד ביד לאורך כל הדרך ועד שנגיע ליעדים עליהם נחליט. המטרה שלי היא ללמד אתכם כל מה שאתם צריכים על מנת שתוכלו לפעול לבד ולהגדיל את כמות הלקוחות בקליקינה שלכם.

לסיכום

שיווק דיגיטלי למטפלים ומאמנים יכול להיות מאתגר, אבל בדיוק בשביל זה אני כאן, לתת לכם את הכלים ואת העזרה שאתם צריכים. אז אם אתם רוצים לקדם את הקליניקה שלכם ולשפר את מערך השיווק, בואו נדבר.

1 thoughts on “איך משווקים את הקליניקה

התגובות סגורות.

כתבו לי
💬 צריכים עזרה?
היי 👋
במה אוכל לעזור לכם?
דילוג לתוכן