למה חשוב לעשות לעצמכם בידול לקליניקה כמאמנים ומטפלים

שיווק מטפלים ומאמנים יכול להיות מאתגר. מצד אחד, כולם מציעים טיפול בשיטות מסוימות, במטרה להוביל לתוצאות מסוימות, למטפלים פעמים רבות, מאתגר לחשוב על הבידול שלהם. במאמר שלפניכם נסקור למה בכל זאת חשוב לבדל את עצמכם מאחרים ואיך עושים את זה.

חשיבות הבידול בכל עסק

שמי שרון שמואל ואני מתעסק בשיווק דיגיטלי למאמנים ומטפלים. אני כאן כדי לעזור לכם להפוך את הקליניקה שלכם לקליניקה משגשגת ולהגיע לרווחה כלכלית בעזרתה.

אם נסתכל על שוק האופנה, אדידס מציעה סחורה, דומה לנייקי וגם באיכות דומה, אז למה יש צרכנים עם העדפה למותג מסוים? זה בדיוק המשמעות של בידול.

בידול, זה בעצם לייחד את עצמכם על פני האחרים, דרך ערכים, סגנון, סטייל, או התמחות, תלוי בתחום. כאשר אנחנו מדברים על שיווק דיגיטלי למטפלים, או שיווק דיגיטלי למאמנים במטרה להפוך את הקליניקה לקליניקה משגשגת, בידול הוא חלק משמעותי וחשוב כדי למשוך קהל.

 איך אפשר לייצר בידול?

כדי להתחיל ולבדל את עצמכם משאר המטפלים, עליכם לבחון 3 דברים חשובים:

1 | מה תחום הטיפול שמושך אתכם

לכל מטפל יש תחומים שהוא אוהב, או נמשך אליהם יותר וגם בעיני במטופלים זה מורגש. תחשבו עם עצמכם באילו מקרים אתם הכי אוהבים לטפל, האם מדובר על חרדות, על שינוי דפוסים, על אימון עסקי, מה הכי עושה לכם את זה?

2 | התמקדו בנישה או נישות ספציפיות

אם אתם מתחברים לטיפול בחרדה, נסו למקד את עצמכם לתת תחום, כמו לדוגמא חרדה בקרב ילדים, חרדה מול קהל, או מקרים ספציפיים שתוכלו להתמקצע בהם. זה גם יגרום לכם להיות מאמנים טובים וממוקצעים בתחום ספציפי מחד וגם יעזור לכם לשיווק מאידך.

 3 | מה התכונות שיש לכם שעוזרות לכם להיות מטפלים

לכל אדם יש תכונות מסוימות שתורמות לו לעשות את העבודה שלו באופן הטוב ביותר. אם ניקח את זה לתחום הטיפול, או האימון, אז לדוגמא אם ניהלתם עסק, יש לכם את הידע הרלוונטי לתחום הזה, יהיה לכם הרבה יותר קל לשווק את עצמכם באופן הזה. תחשבו מה התכונות, או נסיון החיים שתורמים לכם להיות הכי טובים בתחומכם.

כמה שתמקדו את עצמכם ותיצרו בידול, ככה יהיה קל יותר להגיע לקניליקה משגשגת.

Me too business לעומת me only business

כשאנחנו מדברים על שיווק דיגיטלי למאמנים, או שיווק דיגיטלי למטפלים, יש שני מונחים שחשוב שתכירו. Me too business כלומר, גם לי יש עסק והעסק הזה מציע בדיוק מה שאחרים מציעים. במקום כזה יהיה מאוד קשה להתבלט ולייצר את הבידול.

לעומת זאת, גישת me only business, בעצם מבדלת את העסק שלכם עד רמת הנישה ובכל מייצרת מצב בוא אין לכם מתחרים. ככל שתהיו יותר ממוקדים ועם יותר בידול, ככה יהיה לכם קל יותר לשכנע לקוחות למה דווקא אצלכם.

בואו נכיר

אז שמי שרון שמואל ואני מתמחה בשיווק דיגיטלי כבר עשור ומגיע  מתחום הסושיאל והאסטרטגיה השיווקית. בשנים האחרונות התחלתי להתמקד בשיווק למאמנים ומטפלים, מתוך הבנה שמדובר על תחום מורכב ומאתגר עם שליחות עצומה. אני מאמין בעבודה משותפת, בניית אסטרטגיה ושיתוף פעולה עד שנגיע לקליניקה המשגשגת שאתם חולמים עליה.

לסיכום

תחום הטיפול מאתגר משום שהתחרות גדולה ועל מנת לבלוט, נדרש למצוא את הבידול הייחודי שלכם, מתוך הבנה שללא בידול, יהיה מאתגר יותר להגיע לקליניקה מצליחה. אבל אל דאגה, בשביל זה אני כאן, עם נסיון עשיר עד שנגיע יחד ליעדים.

 

כתבו לי
💬 צריכים עזרה?
היי 👋
במה אוכל לעזור לכם?
דילוג לתוכן